fredag 23 november 2012

Gårdagen

Började som vanligt dagen med en promenad. Hade Filip och Fredriks podcast i lurarna, och det var fint väder. En riktigt bra start på dagen.
Vidare finslipade jag på Lottas present och slog in den.
Drog ut på en cykelrunda. Gick sådär, det var jättespårigt till en början så jag kunde inte cykla nå fort. Sen skulle jag uppför Gräftbacken, eftersom det var mörkt såg jag inte hur långt det var... Och när jag skulle ner igen kunde jag inte alls släppa på nåt då det ju fortfarande var mörkt...
Så tog jag ett långt bad med kokosolja och hårinpackning. Myys.
Sen kom Lotta och hömtsde mej sen hon slutat jobbet.
Vi bakade två smörgåstårtor.
Bär klockan hade slagit tolv fick hon sin present :)
Det är alltså detta fotoprojekj jag hållit på med de senaste dagarna :) Hon blev jätteglad! Kul att ge nåt sånt personligt.
Tog lilla tid att färdigställs tårtorna, var i säng halv fyra i natt.
Nu ligger jag på spikmattan och laddar inför en promenad, sen ska jag till Åre.







Inga kommentarer: