söndag 4 november 2012

Bästa lördagen på mycket länge

Imorse (08:30) vaknade jag och såg att vädret var alldeles underbart ute. Tog och klev upp och gick ut på en liten morgonpromenad.
Efter det packade jag väskan och gjorde iordning frukost/lunch som jag inmundigade vid 11. Märtis ringde och jag hämtade upp henne i Semlan och vi styrde kosan mot Björnen och Åre skidcenter.
Jag har handlat ett par skateskidor. Jäklar vad här ska åkas skidor i vinter! (Speciellt då paketet blev liiite dyrare än vad jag räknat med...)
Sedan åkte vi på Continental Inn och provade deras gym. (Hade fått fribiljett dit sen jag skrev mig i Åre kommun igen).


Så in en sväng på inredningsbutiken 76 kvadrat och sedan hem igen.
Efter ett par misslyckade försök att fixa nån slags frisyr (var så slut i armarna att jag inte orkade hålla upp dom och fixa en inbakad fläta) kom Märtis och hämtade upp mig och vi åkte till Ida och Daniel på middag.
Supergod middag, supertrevligt sällskap och jättekul att se hur dom har fått till det i huset.

Hem och mata surdegsgrunden å nu tänkte jag se om jag hittar någon trevlig film att somna till.
Sån himla fin lördag.


Inga kommentarer: