torsdag 15 november 2012

Det blev Krokom

Ja, överlade med mamma imorse hur jag skulle göra och hon ville hemskt gärna slippa gå på systemet eftersom hon skulle handla maten efter jobbet. Så jag tog och åkte till Krokom för jag täntke att dom ju har en klädbutik där till skillnad från Järpen.
Kom iväg väldigt sent, så jag struntade i någon shopping.
Dagens fail då, dom håller på att bygga om systemet i Krokom (iofs bra då det äntligen ska bli självbetjäning) men under tiden så har dom inte hela sortimentet. Så jag blev utan halva de jag skulle ha och fick improvisera. Blir spännande...
När jag kom hem fixade jag middag och städade. Sen bakade jag brownies med lakritspulver och turkisk peppar i.
(bakade även en åt mig där jag hade mandelsmör och lite annat smaskens i, provsmakade och den verkade mycket god!)

Till brownisen ska jag göra denna glassen:
Samt en hallonsås till :)

 Senare på kvällen tog jag och ställde iordning kryddburkarna vi köpt på Ikea
Visst blev det bra!? Imorgon blir det städning, baka bröd och förhoppningsvis en sväng träning. Hörs

Inga kommentarer: