tisdag 8 september 2009

Soooft

Idag har de varit en chill dag.
På skolan hade jag min första sånglektion. Gick fine. Kul å ta lektioner igen efter två års uppehåll.
Vi repade, Jenny presenterade refrängen på hennes asgrymma låt vilket gjorde den mer grym än vad den var innan! Kommer bli fett nice!
Kom hem, mat, longboard till Ica och sen rullade vi ner till havet för att spana på ett fartyg som lagt till här i sundet mellan Fårö och Fårösund. Stooort skepp.
Har kollat på inte mindre än två filmer ikväll:
Ice Age 3
I Kina äter man hundar
Båda två var verkligen sevärda, men Ice Age måste jag säga var fett mkt bättre än vad jag väntat mig! Uppföljarna på sånna filmer brukar ju inte vara i klass med den första liksom, men faan va rolig den va!
Nu blir det sängen.
Har bjudit in alla nya Ellor till våran gemensamma blogg, hoppas på lite mer action där nu när en ny termin har inträtt.
Peace

Inga kommentarer: