torsdag 24 september 2009

Ganska kul

Förra veckan köpte jag en stavmixer, och idag invigde jag den.
Kort efter jag gjort min hallon-blåbärsmoothie ser jag på (min närmsta granne) Liv's Facebook status:

VAD FAN ÄR DET SOM LÅTER? ÄR DET NÅGON SOM BORRAR I VÄGGEN!?


Kommenterade kvickt som ögat att jag invigde min stavmixer och frågade om hon ville ha lite smoothie.
Ingen smoothie för Livs del, men Johan nappade.
Han kommer upp och vi häller upp smoothie och inser att det är ganska mkt kvar ändå alltså.
Våldsgästa Liv.
Hänger vid Livs dörr och dricker smoothie. Allt uppstyrt tack vara underbara sociala nätverket Facebook.
Loveli!

Btw så gjorde jag en av dom godaste smoothies nånsin.
Banan
Hallon
Blåbär Proviva
Yoghurt med vaniljsmak
Kokos

Försökte döda kokosflingorna med hjälp av stavmixern, det var därför det lät lite extra länge och Liv hann reagera... Kokosen var ett välkommet inslag i smoothien tyckte jag.
Prova vettja =)

2 kommentarer:

Ingalill sa...

Låter jättegott!
Lägger pennan på lådan idag så du får post på måndag =) Trevlig helg!

Lina Lidén sa...

Ah! Underbart! Då hinner jag skriva ett grattiskort till farmor som fyller år på tisdag =)