tisdag 22 september 2009

Nu börjar mitt tålamod ta slut

Hur svårt ska det vara att få tillbaka mina pengar för jackjäveln jag köpte för ÖVER ett halvår sen?
Lämnade ju in mitt kvitto förra veckan, sa nått i stil med:
-Ska du ta hand om kvittot också? Tänkte bara nu lämnar jag alla bevis till dig att jag köpt jackan.
-Ja, men det spelar ingen roll om jag eller du tar det.
-Bara jag får mina pengar så är jag nöjd.
-Självklart ska du få dina pengar, vet inte varför det blivit en sådan fördröjning.

Känns som att det är tur för butiken att jag har så mycket tålamod som jag har. Men nu är det på upprinningen.
Hade det varit så fel av chefen å ringa mig när denne hade mottagit mitt kvitto och bankuppgifter att jag inte fått några pengar.

Vad är nästa steg från min sida liksom? Jag kan ju inte göra ett piss, kanske ringa å kriga lite.

Inga kommentarer: