tisdag 22 september 2009

My day

Idag hade jag sovmorgon. Började 09:25 men hade ändå ambitionen att kliva upp i vanlig tid å käka frulle för att sen ta tag i något av de tusen saker jag kan göra i skolan.
När väckaren ringde var jag typ död.
Typ förkyld, eller snart iaf. Palla.
Ställde in min frukostdate och sov vidare. Övervägde om jag skulle ställa in min sånglektion men kom på att jag inte hade nummret till läraren så det var bara att pallra sig upp.
Jag som har sång som bi-instrument får bara ha hälften så många lektioner Idag tog uppsjungningen typ en halvtimme! Så det blev ju inte så mycket sång övat.
Nästa vecka är det jag som sjunger upp hemma. Jag är ganska så haj på dedär med uppsjungning.
Lunch.
Teori, det var soft för vi spelade gitarr och jag fick visa mina softa iPod-applikationer som jag tog hem igår. Teoriläraren blev mäkta imponerad och jag skulle inte bli förvånad om hon dyker upp med en iPhone inom en snar framtid...
Efter fikat gick jag och Emelie hem och beställde en Mac åt henne. Ah, vad festligt det kommer bli =)
Gick på Bungen, pantade och köpte två trisslotter. En vinst och en nit. Vinsten räcker till två nya. Vi har kommit in i ett riktigt Trissperiod... Hoppas vi får storvinst snart alltså.
Fick även ett mail av Tradera där dom firade att dom snart kommit upp i 100 000 000 auktioner. Och det skulle firas med att dela ut trisslotter till alla registrerade hos dom.
Registrera er ni med vettja, du borde också få en trisslott. Men vinner du ska vi dela på pengarna =)


Klistrade fast dekalen jag köpte på Kuten i lördags. Fint va?

Kvällen fördrevs med "How I Met your Mother", spikmattan, spelandes gitarr, kollandes på Emelie när hon spelade tvspel.
Övervägde starkt att springa en sväng ikväll men kom sen på att jag ju va krasslig imorse... Måste komma igång med träningen.
Tänkte bråka på skolan lite också att vi borde få iaf en kväll i veckan då vi får va i simhallen!

Kom precis hem från Karim där det var kvällsfika.
Jag drack grönt te med citron. Mums.
Grabbarna hade tydligen varit ute på en riktig walkabout häromkring. Hittat massa svamp, lekt med lamm och diverse andra småäventyr. Spännande.
Frågade även Johan vart denna underbara svampgömman fanns. Men det ville han icke säga till mig. Tönt! =)

Oj vilket ingående inlägg om min dag. Är det ens intressant å läsa sånthär skitsnack?

Inga kommentarer: