onsdag 30 september 2009

Snö

Pappa har uppdaterat våran blogg.
Jag längtar efter snön. Ge mig lite:



Ikväll var det cafékväll. Jag sjöng "Stygg jämtlandstaus"
Började med att sjunga en vers av den riktiga versionen, sen tog jag hela den stygga.
Den är rolig tycker jag. =)
Hade även bakat kladdkaka, som blev sjukt god. Det är bara å inse att mitt recept äger. Fick fett mkt cred av folk som smakat.

Sen satte jag och Emelie oss i tvrummet för att kolla på Oskyldigt Dömd som ingen mindre än våran bästaste Beccy jobbat med. Hur coolt är inte det?
Emelie berättade att hon suttit i den baren som dom satt och chillade vid. =)
Sen blev det True Blood.. Ah, nu jäklar börjar det hända saker alltså. Sookie gone bad kan man säga.
Spanade även in lite Idol, lite konstigt att vi inte följt med på hela Idol-grejen men vi har haft massa annat skoj för oss.. Men hur som helst var det en asgrym kille som hette Erik. Sjuuukt skön röst! Meen, vad gör han på Idol? Han ska ju sjunga i nått coolt rockband! Total waste.

Kom hem nyss, öppnade kylen och insåg att jag hade ett mjölkpaket som gick ut den 18. Tog tag i saken och hällde ut det. Jag är konstig...som bara måste lukta på sånna saker som jag vet kommer lukta fett illa. Varför gör man sånt?

Inga kommentarer: