lördag 19 september 2009

Achievements igår

Jaa. Igår var det mys vid lägerelden igen.
Soft.
Jag fick kanske en öl eller två för mycket i mig.
En rolig sak hände igår.
Jag tog mitt förnuft till fånga och skulle gå hem. Jag hade min Petzl, check.
När jag går uppöver ser jag tre bilar, alla med xenon. Jag hann tänka typ hm, undra vad detta är för pådrag...
Kabam, jag går rakt in i en sten som ligger som vägblock på vägen. Luften går lite ur mig, men jag reser mig upp och fortsätter mot bilarna.
En hissar ner rutan och frågar efter Kustparkens hotell.
Japp, det ligger här säger jag och visar med handen till höger.
Frågar om dom ska på Gotland ring och köra, och det ska dom.
Tre Porschar mitt ute i ingenstans. Knas.
Går iaf upp till Emelie och spelar lite gitarr. Visar mitt knä mer än en gång för henne. (Fick ett litet jack av fallet)
Går ut och spelar fotboll. Jag ramlar och skrapar upp knäet ännu mer. Pain.
Ja, när jag vaknade i morse tog jag fram kameran och slog på den.
Hm, vad är detdär för bild på en krossad glasruta?
Det var ingen bild på en krossad glasruta. Det var min display som var krossad.
Komiskt.

1 kommentar:

Annica sa...

Din lilla klantis :)
Du vet att man inte ska dricka för många öl, det slutar aldrig väl..
Kramen