måndag 14 september 2009

Kvällsfika

Jag är sinnessjukt sötsugen. Jag skulle kunna gå över eld för en burk Ben & Jerry's just nu...

Mitt kvällsfika fick istället bestå av:
Hårdbröd, Keso, körsbärstomater och lite örtsalt på toppen.
Inte fy skam fika det heller, men det är inget i klass med en burk himmels-glass.
Vi är ett gäng som ska tjata lite på Bungehallen (den lokala ICA- affären) att ta in Ben & Jerry's. Det skulle kicka!

Idag har jag tagit upp min karriär som luftgevärs-skytt.
Gick väl över förväntan ändå måste jag säga.
Fick mitt efterlängtade silver, och Liv fick sitt brons.
Blir lätt ett återbesök på måndag så jag kan fortsätta samla poäng till mitt guld ;)
Fick dock bara en godkänd guld-tavla av åtta idag, så vi får väl se hur det går...

Sen tog jag Emelie och Johan tag i ett spel som vi haft liggande ett tag. Klarade den banan vi kört fast på, men sen kom en till lika svår. Pain.

Lite fotboll på det.
Sju tappra själar.
I was on fire! Men det var inte min högerfot. Missade alldeles för många klockrena tillfällen.
Kom hem, duschen och sen kollade vi på en ganska sjuk film som hette "Shaun of the Dead" Ganska rolig.

BTW, låttipset ni fick häromdan. Har börjat lyssna på den skivan nu, och inte bara den låten. Undraaa om jag måste dra iväg en beställning till CdOn snart igen alltså...

Imorgon tänkte jag dokumentera lägenheten, medan den är i något sånär nystädat skick. Tänkte skriva ut bilderna och skicka till min farmor så hon får se hur jag bor =)

Nuu blir det lätt sängen.

2 kommentarer:

Bror Erik sa...

Det finns en Strawberry Cheesecake här som frågar efter dig varje gång jag öppnar frysen. :P

Lina Lidén sa...

Hehe, sooft. Kommer och hämtar den v 43 ;)