måndag 21 november 2011

Min dag

Idag började jag med att kliva upp ganska tidigt. 08:30 snoosade jag till. Styrde frukost och sen gick jag ner på stan för att fixa ett busskort och hämta cykeln som stod på stationen eftersom Erik var snäll och skjutsade hem mig igår.
Svängde förbi musikaffären och shoppade nya strängar till gitarren (behövde dom ikväll, men de kommer vi till)
Upp på skolan, läsaläsa något som jag inte förstår.
Föreläsning om något som jag förstod (vänskap)
Cyklade hem, styrde upp rummet som varit kaoz ända sen jag tvättade förra veckan. Bytte sträng, övade på jullåtar till luciatåget som nybörjarna i dansföreningen har hand om.
Lagade middag. Laxsoppa med saffran, broccoli, blomkål, fänkål, vitkål och brysselkål. Extrapris på alla dom igår när vi va på Maxi såatte de blev en kålig soppa. Till det gjorde jag en dillsås och gjorde även ostflarn som drog igång brandlarmet. (Y)
Iväg på dans, jag tog bussen eftersom jag skulle ta me guran för att styra upp lussetåget.
Dansadansa, schottis med 7 olika turer var svårt men inte lika svårt som de va förra veckan. Sen hambo och lite snoa. Kulkul.
Efteråt kollade vi på lusselåtar, haha kul dedär när man kliver in i en roll. Rollen som körledare. UppstyrarN.
Jaja, de blir nog bra dedär! :)
Sååå tänkte jag ta bussen hem då men hade inte kollat när dom gick. Såatte de slutade med att jag promenerade hela vägen hem. Sparade 16 kr då :)
Nu kom jag hem och tog mig en tallrik LCHF-glass som jag även den hittade på Maxi igår (Y) Kanske inte den godaste glassen jag ätit, men det är glass, och det är LCHF, och det smakar helt ok.
Hörrni nu måste jag sova för att jag mååååste läsa massa till seminariet imorgon. Åååh ca 40 sidor till kl 11:30 har jag på mig.
Jag idag när jag satt och övade jullåtar.

GNATT

Inga kommentarer: