måndag 14 november 2011

Helgen

I lördags jobbade jag på inspektorsbalen. Serverade. Grymt kul och efteråt hade vi sexa med samma femrättersmeny som på riktiga balen.
Kommer inte exakt ihåg alla rätter men typ: hummersoppa, anka, lamm, sorbet med bubbel och till sist en osttalrik. GANSKA så gott var det, och vinet hörreni ska vi inte tala om. Bergsig hette det och var ungefär himmel på flaska. Har kollat upp de på bolaget och det är tydligen en beställningsvara, funderar på att beställa hem någon flaska... :)
Ja det blev en väldigt lång natt och kom hem vid sju på morgonen tror jag. Nära ögat att jag blev inlåst på Norrlands innan jag skulle hem, men jag klättrade över grinden.. hehe
Sov sedan till kl 14 på söndagen, tog en dusch och sedan åkte jag till Kajsa som jag inte träffat på en sisådär 3 år. Filmkväll, myyyys.
Så cyklade jag hem och sedan kollade jag på så mycket bättre innan jag somnade.
Idag skulle jag ha haft föreläsning men den blev inställd såg jag nu på mailen. Såatte jag ska nog städa lite idag... Läsa lite borde jag oickså..
Tänkte nog styra lite här hemma, sedan laga lunch kanske vid två och sen dra på Norrlands och plugga..

1 kommentar:

Anders W sa...

Nu har jag beställt en flaska