måndag 7 november 2011

Dagen

Hehe skrev västa detaljerade planen över hur min dag skulle se ut igår innan jag skulle sova. Sen när jag skrivit klart insåg jag att jag hade dans ikväll, och jag hade planerat in ett pass på friskis. Det var bara att planera om.
Vaknade nio, fixade mig iordning och var på skolan till tio (då biblioteket öppnade) hoppades att min bok skulle ligga kvar, men det gjorde den inte. Kul. Borde ha krigat mer inser jag såhär i efterhand. Dom stängde nämligen tidigare i fredags (sista dagen boken var min) sen hade dom stängt i lördags och då tycker jag rimligtvis att boken ska finnas kvar och vänta på mig om jag kommer när dom öppna idag. Men icket. Jaja, inte mycket att göra åt 229 kr fattigare, men jag försökte vara ekonomisk i alla fall!
Efter att jag failat med boken satte jag mig och läste en annan bok. En mycket komplicerad sådan. Föreläsning 12:15-14 käkade lunch på skolan (medhavd thaisoppa från gårdagen) cyklade på studentbokhandeln och köpte bokjäflen... Cyklade hem satt framför dattan en sväng, tog en promenix, satte mig framför dattan en sväng utan Firefox igång= jag lyssnade på musik och läste ur bokjäflen. 18 sidor har jag kommit. Ska läsa hela bokjäflen till på torsdag (minus kap 6 &7) Kul.
Middag fick bli en upptinad köttfärssås med vitkål gurka sallad och massa ost!
Nu äre snart dags å dra iväg på daaans. Yeyy
En random bild från i somras när jag och bror var och hälsade på farmor.

Inga kommentarer: