torsdag 24 november 2011

En inte så effektiv torsdag

Idag sov jag till tio, lagade frukost osv och sen satte jag mig och skrev nån timme på förmiddagen. Sedan tog jag och Julia en promenad och ventlierade lite tankar om tentan, det var välbehövligt!
Sen kom Emelie och Sara och vi satte oss å kollade på gamla videos från när jag å Sara var små. Sen for Emelie hem och så lagade jag å Sara middag.
LCHF-pasta med pastasås. (kyckling, brysselkål, broccoli, kantareller, lök, vitlök, grädde och en näve ost, kryddades med lite olika gröna kryddor typ timjan, basilika osv) Blev RÄTT så gôtt!
Ikväll ska jag iväg till ett ställe och prova ut en folkdräkt. Hoppas på att hitta en i min storlek från Norrland. Sen blir det hem och plugga in på småtimmarna. Tänkte sätta mig på skolan hela dagen imorgon och förhoppningsvis få lite mer gjort där än vad jag gjort här hemma...

Inga kommentarer: