fredag 25 november 2011

En fredag

Idag har jag suttit på skolan hela dagen. Har fått endel gjort i alla fall. Så kom far och bror på middag, det blev lax, stekt vit och fänkål med en tomatsås gjord på kokosmjölk. Till detta hade vi en sallad med avocado, gurka, tomat, salladslök, oliver och en dressing som bror styrde ihop (under min övervakning)
Glömde tyvärr fota maten men här ligger dom mätta och belåtna på min säng.

Nu tänkte jag sitta och skriva i en timme eller så och sen sussa. Ska skriva hela dagen imorgon också sen på kvällen är de utflyttningskalas hos kusinvitamin.
Fick för övrigt reda på idag att nästa kurs inte börjar förrän på torsdag. Har dock supermycket litteratur som kan läsas så nån ledighet blir det inte tal om, men kvällarna tänker jag i alla fall ta mig friheten att vara ledig! :)

Inga kommentarer: