onsdag 23 november 2011

Hejhej

Blir typ en storbloggerska när de vankas tenta :)
Nu har jag ätit middag, tog till och med lite glass till efterrätt. Middagen blev alltså exakt samma som till lunch. Hur kommer det sig att det känns så otroligt mycket tråkigare att äta mat ur en matlåda än att laga den och lägga upp på tallriken direkt?
Kusin ringde förut och vi bestämde att hon ska komma på middag här. Trevligt värre. Undra just vad jag ska laga? Nått med massa grönsaker i... Hon och Emelie ska på Stocken sen, jag ska följa med förutsatt att jag skrivit klart två frågor. Just nu ser det inte ut att bli nån utgång för min del, men vi får se. Hade tänkt att sitta uppe ett par timmar inatt och se om jag kommer på några snilleblixtar.
Vad ska vi ge för bild till er??
Jag och kusin innan utgång i Barca

Inga kommentarer: