måndag 25 oktober 2010

Trist

Mm, jag tycker det är trist att blogga när man bara ska blogga för bloggandets skull..
I helgen har jag varit hundvakt och gått på fotokurs. Det var kul båda delarna.
Vi har också packat ihop och plastat in vardagsrummet då det är meningen att det ska in en kamin där. Sen ska jag och mamma renovera, typ tapetsera och måla lite lister iaf sen får vi se. Eventuellt skulle vi slipa golvet, men vi får se.
Jaa, och fotokurs. Lärde mig ett och annat tips, men det mesta visste jag faktiskt (Y) Men en sak han berättade var att man inte behöver investera i nått dyrt allvädersfodral till kameran. Det räcker med en plastpåse och en gummisnodd. Så visade han två filmer han gjort när han hade just den anordningen på kameran. Så de verkar klockers.
Idag då, var påväg upp på föreläsning till kl 10:15 men så ringer min gruppkamrat och meddelar att vi har frivillig föreläsning (han skulle va där om man behövde ställa frågor) så vi bestämde att vi skulle ses 11.
Så idag har vi suttit och pluggat. Gick på banken och löste in en postväxel som mamma hittade åt mig när vi städade. Den var från 2004, men gick att få ut ändå! Glad blev jag! Som att vinna på lotto nästan. Handlade mat, gick hem, städade här hemma. Åt mat, kollade klart på första avsnittet av säsong 3 av Sons of Anarchy, funderar nu om jag ska kika på ett till eller.... Ska dra mig iväg till gymmet ikväll också tänkte jag. Halv åtta hos mig och biggest looser är bra saker att kolla på när man springer eller cyklar.
Trött är jag också..
Hörs

Inga kommentarer: