onsdag 6 oktober 2010

Blåsigt

Idag är det blåsigt i East Bay.
Jag hade föreläsning i förmiddags. Bra föreläsare, bra ämne. Så gick jag hem och kollade på sista filmen i Twilight serien i undersökande syfte. Ska lämna in en rapport om turism kopplat till Twilight på fredag.
Så gick jag till Frösön. På Frösöbron blåste det bananas.
Sjöng i 1,5 timme. Hem, laga mat och dega framför datorn.
Nu funderar jag starkt på att ta tag i min uppgift, blir jobbigt att ha hela kvar imorgon.
Imorgon ja, då kommer farmor in till stan. Vi ska hitta ett par täckbyxor åt henne. Överdragsbyxor kanske vi ska kalla det. I kulören "off-white" kan bli en utmaning.
Tänkte gå på stan å reka imorrn innan jag möter upp henne vid bussen.
Det är kallt i lägenheten. :( Man skulle haft sej en liten varulv å värmt sej på. För det har dom o senaste Twilightfilmen, det funkar!
Nuså börjar vi!
Fast jag har ett osett avsnitt av greys anatomy liggande också.. Hmm, börjar lite smått med uppgiften kanske och gör resten imorrn (Y) Har ju ända till kl 13:15 på mig på fredag så jag hinner skriva lite då också kan jag tänka mig.

Inga kommentarer: