tisdag 26 oktober 2010

En trasig dag

Bleeh, imorse kom pappa förbi med en leverans. Jag hade beställt en bok till min kurs, plus att jag beställt en skiva för det tyckte jag att jag var värd. Så till frukosten lyssnade jag på denna skiva. La in den på datorn och sen tänkte jag lägga in den på min iPod.
Men det hände nått med iPoden. Den liksom kopplade från sig själv från datorn. Sen försökte den reboota sig själv hela tiden. Vilket den fortsatt med hela dagen. Var in med den på Holo Deck. Men dom kunde inte göra nått åt den. Den får inte kontakt med datorn när man kopplar in den så de verkar som att det är kört. Får se om den kommer på bättre tankar när batteriet tagit slut. Tråkigt att garantin gick ut för två månader sen. Prutt, jag har inte råd å köpa en ny heller! En sånhär gång hade det väl inte varit helt fel av Apple att ha ett uttagbart batteri. Den har ju bara hakat upp sig ordentligt!
Så kom jag hem och skulle av nån anledning dra ur datorn och river ner adaptern till min finlampa. Tänker inte mer på de förrän jag försöker få igång finlampan. Men den är död. Stendöd. Pruttt
Nu väntar middag, sen blir det nog iväg en sväng till gymmet ikväll också.
Imorgon har vi redovisning. Blir nog spännande. Haha.
Höres.

Inga kommentarer: