måndag 11 oktober 2010

Mmmmango!

Imorse när jag kom in vid sju så gick jag till gymmet. Sprang i 30 minuter sen in i duschen och upp på Domus för å köpa frukost.
Hemma styrde jag ihop lunch också och gick upp på skolan för att börja plugga. Mina studiekamrater från grupparbetet har bestämt att hjälpas åt inför tentan, så det känns bra. Nu har jag också öppnat boken i alla fall! :) Uch vad jag inte förstår nått av den.. Men ärligt talat så skiter jag i vilket, får jag omtenta så har jag all tid i världen att plugga inför den i och med att jag i princip inte har en aning som vad jag ska göra efter denhär kursen.
Har fått en idé... Skulle bara vilja vinna på lotto först.
Så när mina gruppkamrater gett upp för dagen satte jag mig en stund i biblioteket. Jag tänkte att jag bara skulle sitta en timme, men det blev två. Tiden går fort när man inte förstår vad man läser.
Kom hem, bäddade sängen eftersom jag tvättat hemma i helgen. Åt middag och gick ut på promenix.
Nu sitter jag i sängen och har kokat mig en kopp te och skurit upp mango och äpplen som jag ska fika på snart när teet kallnat.
Sen vet jag inte om jag ska plugga lite kanske, kände mig sådär pepp på det efter en hel dags pluggande....

Inga kommentarer: