onsdag 27 oktober 2010

Slut i armarnaa!

Va på gymmet. De va inge bra på tvn. Tydligen har dom inte femman av nån konstig anledning... Hur som helst körde jag 30 min intervall cykling, 20 min på löpbandet och 10 minuter på en ny maskin dom har som är en simulator för att staka med stavar. Alltså som att åka längdskidor fast utan skidor och med låtsasstavar. Det var fett jobbigt! Kommer nog få ganska ordentlig träningsvärk inom kort. Men det är så roligt. Längtar efter snön!
Nu äter jag en mango, som är full med svarta trådar. Ser skitläskigt ut men smakar som vanligt. Försökte googla det men de kom inte upp nått så jag drog slutsatsen att de va safe...
Nu ska jag äta upp min mango och kolla på "Lite sällskap" Sen blir det till att packa lite och försöka komma i säng relativt tidigt då vi ska på fältkurs till Vemdalen imorgon och vi sover över till fredag.
Bloggar kanske från mobilen om jag har lust =)
Hade!

Inga kommentarer: