torsdag 21 oktober 2010

En meningslös torsdag

Sov till 11, då ringde Emelie och väckte mig. Länge sen jag pratade med henne. Hon ska styra upp ett luciatåg och behövde lite noter av mig så jag lovade att jag skulle posta mina favoritlåtar till henne.
Sen kollade jag på Sons of Anarchy. Åh, den serien är sååå bra!
Pappa ringde å frågade om vi skulle käka middag tillsammans. Så vi åkte ut på Frösön och käkade på Tages. Ärtsoppa med pannkakor åt jag :)
Sen åkte vi på liten upptäcksfärd kring Frösöberget, upp till utkikstornet som självfallet inte var öppet. Men vi gick till Gustavsbergsbacken och där var det snö på marken. Det var också ordentligt kallt så snön knarrade skönt under fötterna. Längtar tills den kommer på riktigt!
Så kom jag hem och började kolla på Gossip Girl. Sen tog jag tag i mig själv och pallrade iväg mig till gymmet. Blev ett konditionspass med intervaller, först cykel och sen springning. Kollade på halv åtta hos mig och Robinson samtidigt.
Kom hem, gjorde kvällsfika och nu ligger jag i sängen och ska sova.
Btw, har en konstig känsla i fingrarna efter kvällens träning. Det liksom pirrar, som att handen har somnat, men bara lite... Knepigt. Hoppas jag inte får hjärtinfarkt eller nåt sånt spännande.
God natt!

Inga kommentarer: