söndag 10 oktober 2010

Dreads

Mm, kolla jag odlar mina egna dreadlocks.
Blir så när jag inte klippt mig på länge och inte borstar håret på ett par dar.

















Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Drog precis igång en tvättmaskin och nu tänkte jag gå och duscha.
Har Skypeat med Sigrid och tog henne på rundtur i mitt hus, det var skoj! Vi har även kollat på bilder tillsammans och skrattat en hel del. Plus att vi har läst roliga inlägg på gamla bloggar som inte finns längre, men som sparas i min google-läsare.
Jag håller på att samla ihop bilder till ett facebookalbum som ska samanfatta mina två år på ön, det är svårt att välja bilder säger jag er! Känner nog att jag ska börja om från början istället och tänka lite annorlunda när jag väljer bilder.

Jag har bjudit hit Lotta på middag idag. Hon jobbar på Nord-Lock idag men har middagsrast kl 5 så då kommer hon hit. Hon ska få klyftpärer, lövbiff och svampstuvning (Y)

Ne nu må jag gå i duschen om jag ska hinna laga mat till kl 5!
Puss haj!

Inga kommentarer: