onsdag 13 januari 2010

Pubquiz

Ikväll va vi på pubquiz på Captain Cook. Det var roligt. Vi vann inte men kom typ femma kanske. dom presenterade bara dom tre bästa.
Frågorna var direkt hämtade ur migspelet från applikationen till iPhone så vi kunde ganska många frågor tack vare det. Lite tråkigt men ändå kul med tanke på att vi fick många rätt tack vare det =)
Sen var det en trubadur där. Han var duktig. Han frågade efter önskelåtar och jag önskade stygg jamtlandtaus. Så sjöng han vanliga jamtlandstaus. När han var klar vände han sig om till mig och frågade nått i stilen om jag var nöjd. Jag svarade att jag faktiskt ville höra den stygga versionen, då sa han att han inte kunde den. Jag upplyste honom då att jag kunde den och då blev jag uppbjuden på scen att sjunga den.
Jag kunde inte texten till 100% men jag kunde den så bra att jag inte gjorde bort mig iaf. Det var roligt, och uppskattat om man tror på publikens reaktion.
Nu sängen!

2 kommentarer:

mor sa...

...hu e brej som ett långtradarflak...

moster sa...

bra gjort Lina! önskar jag kunde den också