torsdag 7 januari 2010

Gruva..

De löjligaste man kan göra är å gruva sej.
Har gruvat mej hela veckan nu för att jag skulle ringa till min handledare på praktiken å höra efter när och var jag ska infinna mig på måndag morgon.
Har tänkt hela veckan att jag ska ringa honom på torsdag.
Så kom torsdagen och jag vaknade vid 10.
Kollade på Alias och plötsligt var klockan 12. Ne, nu kan jag inte ringa tänkte jag och bestämde mig för att ringa kl 14.
Klockan blev 14 och jag ringde.
Varför gruva sej?
Det gick ju hur bra som helst! Längtar till måndag. =)
Så, sluta gruva börja göra ska bli mitt motto för 2010. (Y)

BTW är jag i kameraköps-svängen. Har hittat två fina Nikon D90 (som jag varit ute efter) för omkring 5000:- Det är ju som hittat, men båda är redan sålda. Vill ha en nuuuu!

Inga kommentarer: