lördag 9 januari 2010

I Sollefteå

Hade inga planer för helgen förutom att åka skidor om de va väder. Men de e ju så jäkla kallt fortfarande!
Följde med mamma och pappa till Sollefteå och just nu sitter jag i moster Karins nya lägenhet.
Låg uppe igår och pillade med min banner. Photoshop är inte så svårt som man kan tro... Eller så är det bara jag som har haft tur!
Hur som helst så är den snart klar och ska komma upp här när som helst. Typ när jag får internet att funka på min datta.
Får upp ungefär 14 olika nätverk här i lägenheten. Men alla är lösenordsskyddade. Ganska pain.
Vaknade av Karin och hon sa att Annica skulle jobba idag. Sweet, ringde å hörde efter om hon hade nån tid med mej och de hade hon! Så nu sitter jag här med en sprillans ny frilla å väntar på att Annica ska höra av sej så ska vi åka på Gruvberget så jag får se vad dom håller på med där uppe =)

BTW, min handledare ringde häromdan och sa att dom har brainday på Vittra på måndag så jag är ledig. Soft va?
Ska iofs göra lite reserch eftersom musiklinjen ska sätta upp musikalen Hair i mars. Jag som inte ens sett filmen tänkte iaf se den innan jag börjar min praktik. hehe...

Hörsss

1 kommentar:

Jonas Rask Samuelsson sa...

Det var lövely i Bydlaen i söndags! M! M! Mmm!