lördag 30 januari 2010

Paket

Mitt paket kom i torsdags, och min avi borde också ha kommit i torsdags men det var så mycket snö att all postutslämning blev inställd (hände senast 1987, då jag inte ens var född!)
Så igår fick jag min avi och vi tänkte åka och hämta mitt paket innan vi åkte på spelningen, men det blev så bråttom så vi hann inte det.
Så idag gick jag på Ica och handlade och passade på att hämta ut mitt paket.
Pappa är en rackare på att packa:

Som ni ser har jag fått leverans av ett stycke batteriladdare, och innan jag gick på Ica tog jag en runda och rekade efter eluttag utomhus. Hittade två stycken faktiskt så när jag kom hem från ica tog jag med mig min mobil och laddare för att kika om det var el i uttagen. Det var det (Y) så nu behöver jag bara startkabla igång bilen en gång och sen ladda skiten. Sen är det bara att hoppas på det bästa.

På ica btw blev jag assugen på att göra soppa, men hade inget recept med mig.
Då kom jag på att jag laddat ner en applikation till min iPod från Tasteline med massa recept. Så till middag här idag blir det potatis och purjolökssoppa :)

Nu ska jag göra nån slags lunch, smoothie som vanligt :D

Inga kommentarer: