lördag 16 januari 2010

Första praktikveckan avklarad

Japp nu har jag avklarat första praktikveckan. Det har varit bra, jag har fått hålla i några lektioner och det har gått bra (Y)

Det har varit sjukt kallt men Ylva och Jonas bor ju inte mer än typ tre minuter från skolan så det är ju inga större problem. Man får gå fort =)
Så i början på veckan snöade det jättesmå snöflingor som liksom fastnade på alla träden runt om i staden. Åh så vackert de var!
Sjötorget Östersund

I helgen har jag inte gjort så mkt än. Var hos Anders igår och kollade på Click, bra film! Sen kollade vi på youtube, spelade gitarr, löste melodikryss och tävlade i introtävlingar. Väldigt trevlig kväll.
Kom hem och kom i säng vid två typ. Gick upp till pappa innan jag gick å la mig och bad honom väcka mig bör han klev upp så kunde vi kolla på vädret tillsammans. Detta hade han inget minne av. Så inge skidor idag heller. Va ute på en skotertur idag iaf. Det var mycket skoj, inte så fint före på lederna men lekte lite på Lill-Dravsjön och på lägdan här bakom. (Y)

Imorrn, då jäflar MÅSTE jag åka skidor. Sista chansen innan jag åker ner på Gotland ju!

Inga kommentarer: