onsdag 29 juni 2011

gladtjej_88

Igår hittade jag mitt träningslinne som varit borta sedan förra sommaren:

Yeyy, se där vad man kan tjäna på att tjura på i gamla bommullstishor...

Idag när jag kom hem från jobbet chillade jag lite i solstolen, plockade mina ögonbryn och tänkte göra dom fina tills imorgon då jag faktiskt fyller 23 år. Kul! Haha! Jag har så dåligt tålamod när jag plockar dom så de blev lite halvfärdigt bara för sen råka jag somna! Hehe.
Så gick jag ut på en promenad, brukar sikta på att komma iväg halv fem för då har man varvat ner lite från jobbet och sen när man kommer tillbaka är de bara å dra igång och fixa mat och matdosa.
Internet var nere idag när jag kom hem, hade tänkt att lyssna på lite gamla Christeravsnitt när jag låg och chillade i solen, men det gick inte att ladda hem då när inte internet ville fungera. Tydligen hade dom grävt av en kabel på Frösöbron som försörjde hela Åre med bredband...
Hur som haver så plockade jag fram guran och min sångbok och spelade igenom det som föll mig in. Ska se till att fylla på dendär sångboken med lite gobitar i sommar! Känns som jag har jättefå låtar trots att jag skrivit i 55 sidor! Men det finns mååååånga sidor kvar!
Klättra i träd har jag gjort ikväll också! Mamma ville ha hjälp å hänga upp en gunga i trädet. Gick finfint de även om man kanske inte är lika djärv som man var back in the days.... :)
Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av East Bound & Down och sen blir det sussa kudden!
Förresten bytte jag till sommartäcke häromdan, kan va de skönaste jag gjort sen jag blev av med gipset. Puh!
Gnatt!

Inga kommentarer: