lördag 11 juni 2011

Herre min je

Aj aj vad ont det gör att epilera benen. Men jag bet ihop och nu är ett ben klart. Bara resten kvar då.. Undrar om jag ska spara det till en annan dag. Fast det är kanske inte så snyggt om jag ska på dans ikväll med bara ena färdigt...
Igår hade jag och Lisa filmkväll. Vi kollade klart på Eclipse, sen for vi ut på en sightseeingrunda, Lotta följde med också. Vi for upp till Ågårdarna (hur stavar man det på lokalmål?) och följde dammån till Ytterocke. Tro inte på faan att bomjäveln va låst när vi kom dit. Lite irriterande med tanke på att nycklarna hänger hemma i nyckelskåpet. Men det var inget att göra förutom att vända om. Inget vilt fick vi se heller! Ovärt, men så är det ibland.
Så kom vi hem och drack te och kollade på Trassel. Sjukt rolig film.
Idag har jag ätit frukost ute i solen, solat lite och epilerat benet. Nu ska jag ladda för nästa ben. Puh!
Hörz

Inga kommentarer: