söndag 19 juni 2011

Trevlig helg

Tjatja! Tänkte bara meddela er att jag haft en supertrevlig helg i Ånn. Ska ge er bilder nån dag. Hm, vet hur de brukar sluta när jag skriver sådära.. hehe...
Hur som helst så ska jag till sjukgymnasten imorgon kl 08:15 så borde gå å lägga mig nu snart. Börjar jobbe 14:20. Tre dagar sen är man ledig över midsommar! Sjukt najs!
Finaste hunden är här på sommarkollo också. Husse åker till Island imorgon så vi ska vara hundvakt lite till och från. Mysigt!
Ska se om jag orkar med en promenix imorgon innan jag åker till Järpen, annars får de bli när jag kommer hem.
Har faktiskt varit sjukt duktig nu i veckan. Min ambition är att gå långa rundan till jobbet och om jag orkar ta den hem också. Det är bara det att jag är väldigt trött i fötterna på hemvägen efter att ha stått en hel dag på fabriksgolvet.
Eller långa och långa rundan- det blir 2,5 km men det finns två andra vägar att ta, den ena är drygt 1 km och den andra är kanske 1,5 km.
Sist jag jobbade på Nord-lock cyklade jag. Alltid, i ur och skur. Hoppas jag kan fortsätta med mina promenixer.
Har för övrigt "nystartat" med min diet. Brukar ju bli lite hipp som happ med dedär när man är ute och reser (Gotland) och sådär. Men nu när jag börja på Nord-Lock tänkte jag liksom börja på en ny kula. Och jag har inte fuskat ett endaste dugg. Eller igår då när jag åt ett par chokladpraliner från Åre Choklad, men jag tog dom mörka för jag visste dom innehöll minst socker (Y)
Nu jäklarns ska de bli en sommar som går till historien!

Inga kommentarer: