onsdag 8 juni 2011

Jobbigt

Jaa, det är alltid jobbigt att dra igång med bloggandet när man haft ett och samma inlägg stirrandes på en sedan förra veckan...
Jag måste få återkomma med vad jag gjorde under långhelgen för det var en hel del det...
Men igår i alla fall så åkte jag och Maria upp till Umeå, hon skulle göra fys-provet till polishögskolan så jag hängde på och hjälpte å köra så passade jag på att gå på stan medans.
Fyndade en hel del. Hittade en tröja och ett par skor, preciiiis sånna jag letade efter båda två så jag var mycket nöjd. Däremot letade jag även efter ett par chinos. Var in på varenda butik två gånger kändes det som, och hittade bara ett endaste par jag över huvud taget provade och dom satt jättekonstigt så det blev inget köp tyvärr...
Så ringde dom från Nord-Lock och undra om jag ville börja jobba på måndag. Sure sa jag så nu börjar jag där på måndag. Trevligt.
Här är mina nya kläder:

 Bilden är oskarp eftersom min kamera är dum och sätter fokus när man trycker på avtryckaren och aktiverar självutlösaren och inte när man suttit sig till rätta. Kanske går att ställa in det förresten kom jag och tänka på nu.
Skor från Converse och tröja från MQ. Jättegamla jeansshorts från Lindex som jag inte kunnat haft på ett par somrar, men nu sitter dom som en smäck!
Hoppas ni har en fin dag, själv ska jag ta en promenaaaad!

Inga kommentarer: