tisdag 28 juni 2011

Min dag

Jaa försov mig imorse, har inget som helst minne av att jag stängde av väckarklockan. Vaknade iaf med solen i ögonen och kollade på klockan och insåg att jag hade försovit mig. 05:16 visade den. Kände mig inte superstressad ändå av nån konstig anledning. Tog på mig kläderna gick ner och packade i matlådan tog en näve jordnötter och tog två äpplen.
Cyklade på jobbet, slängde in matlådan i kylen, gick in i omklädningsrummet och dumpade ryggan, sen när jag stämpla in var den bara 05:27. Hur gick det till? Bra jobbat kan jag tycka iaf.
Dagen gick rätt så segt, men tillslut var den sluuuut!
Kom hem, det regnade lite lätt och jag hade hängt ut kläder på tork över natten så jag tog ner dom innan dom blev allt för blöta.
Gick rundan, lagade mat och fixade dosan städade köket och sen gick jag upp och städade iordning på rummet.
Ikväll ska jag Lotta och Maria fiska på Ockesjön tror jag det blir. Trävligt!
Hoppas på nån firre då! Ska se om jag hinner göra mina sjukgymnastövningar idag, men igår var jag duktig och gjorde dom iaf!
Här kommer en misslyckad bild på mig från i söndags när jag äter en kavringsmacka med ost och gurka på!

Inga kommentarer: