onsdag 21 oktober 2009

Otillräcklig

Jag känner mig som värsta groupien nu när jag är hemma. Åker fram och tillbaka mellan folk för att hinna träffa alla som ska träffas.
Kände mig stressad redan i måndags över att jag skulle hinna med allt...

Idag har jag iaf:
-Gett blod
-Köpt två par byxor och en skitsnygg toppluva
-Lunchat med pappa på Arktura
-Handlat med mamma
-Ätit middag med världens bästa Lotta
-Kollat på Greys med världens bästa Lotta, btw hade jag missat typ två säsonger. Tur att Lotta kunde fylla i luckorna. Haha.

Har inte bokat nån hemresa. Det softaste vore ju om en gratisresa på Freeride kunde dyka upp. Men dom oddsen känns ganska små.

Imorrn blire Ullådalen med far, där jag ska fylla min snökvot så jag klarar mig till nästa gång jag kommer hem.

Sleep let's go.

2 kommentarer:

Jonas Rask Samuelsson sa...

We want you! Så enkelt är det, du är ju bara bäst! Ylva jobbar 10-20 imorgon så där är ett "möte" mindre på din agenda.

........ sa...

Hoppas ni får en trevlig dag idag :)
Kramen