tisdag 6 oktober 2009

Lite pain

Fick ju en trisslott av Tradera.
Check.
Fick denna nu ikväll. Via mailen, den skulle skrapas online på Svenskaspel.se
Inte lika skoj som en riktigt lott men vafaan, en gratis lott är ju ändå en gratis lott.
Jaha, så då var man tvungen att ha 25 kr på sitt spelkonto för att kunna utnyttja den gratislotten. Fine.
Tar fett lång tid att skapa ett konto, men de fixar sej.
Så ska man föra över pengar.
Hämta kreditkortet.
Nähä, då fick man inte bara föra över 25 kr om man valde kreditkort.
Väljer internetbanken ist.
3 kr i avgift. Varför?
Det slutar med att jag för över 50 kr (som är minimibeloppet för kreditkortsbetalning)
Skrapar min lott, nit.
Och nu har jag 50 kr på kontot att spela för.
Hm, hade hellre spelat IRL, men de lär ju inte gå å få tillbaka pengarna..
Ska kanske ta å spela på Keno?

BTW är min och Emelies Trisslottsvåg över. Igår köpte vi 4 lotter för pengarna vi vann på Keno. En vinst av dom på 50:-
Två nya lotter idag, ingen vinst på nån av dom.
Så nu måste vi lägga pengar på nya lotter vilket vi inte gjort på ett par veckor. Vi har ändå haft bra med flyt... =)

Gjorde ett inlägg på Ellas blogg om du vill veta vad mitt band sysslat med ikväll.
Gnatt

Inga kommentarer: