måndag 12 oktober 2009

Jävlar anamma!

Jävlar anamma är ett uttryck jag använder när jag är riktigt förbannad, blir rädd eller bara menar någonting jävligt mycket.
Igår satt vi och kollade på Harry Potter och vädret utanför var ganska ruskigt. Nått korsdrag gjorde så att dörren bakom oss stod och slog fram och tillbaka med jämna mellanrum. Jag tog tag i saken och gick upp å skulle stänga dörren.
Samma sekund som jag tar tag i dörren öppnar någon dörren från andra hållet.
Faan vad rädd jag blev. Skriker "Jävlar anamma" och springer därifrån.
Det är ett exempel på när jag använder det uttrycket och verkligen menar det.
Det är ett uttryck jag inte använder speciellt ofta, men ändå finns det i min vokabulär och det kommer fram vid dessa special occations.

Utflykt var planerad, men sen hände....nått?
Lite irritrerad är jag. Men sen råkar jag ha en sofistikerad blogg som inte gör personangrepp så vi släpper det.

Så vad händer ikväll istället?

Inga kommentarer: