lördag 3 oktober 2009

Höstlördag

Vi åkte till Slite.
Systemet var väl main object, men så åkte vi till ett thaimatställe och beställde hem mat.
Knäckande.

Kom hem och käkade
Sen har jag chillat vid datorn, somnade framför Gone in 60 Seconds. Hej vad jag gillar den filmen asså.
Funderar om jag ska palla se klart den.

Pratade med mor och far. Dom var påväg till Gruvberget (mor) respektive Sundsvall (far). Pappa hade lagt om till vinterdäck. Det måste ju vara nått slags rekord att göra det redan i början på oktober?

Nu ska jag platta mitt hår.
Ikväll blire Visby och kulturnatten.
Undrar om vi kommer kulturera något eller om det bara blir barhäng.
Dunno.

Jag ska bli rik idag också då jag ska skrapa min Trisslott.
Juste, har glömt och fråga mamms å papps om det kommit nått brev hem till mig från tradera? Isf ligger det en vinstlott från Triss som ska skrapas. Men det får bli när jag kommer hem på lovet då kanske

Peace

1 kommentar:

Bror Erik sa...

Våran reservdelskille la om däck igår. Han bor i Tyresö. En annan måste köpa däck, men det blir inte förrän när oktober-lönen kommer...