torsdag 8 oktober 2009

God morgon!

Fick precis ett SMS av Emelie att hon skulle bli fem minuter sen, så jagh ar fem minuter nu som jag kan författa ett litet blogginlägg på.

Igår hade vi möte med våran producent av radioprogrammet. Vill du veta mer kan du läsa om det här.

Gick och la mig strax efter tolv och tänkte att jag inte pallade duscha då, men om jag skulle vakna av mig själv på morgonen skulle jag minsann upp och göra det.
Mycket riktigt! kl 07:08 vaknade jag och klev upp, satte igång min MAS 100 (portabla högtalare till telen) och satte igång P3 där morgonpasset spelades.
Underbart.

Så nu har jag duschat, fönat håret, satt på mig mascara. Det är verkligen inte varje dag jag fixar mig såhär mkt.

Idag har vi ljudteknik, det ska bli kul. Hoppas typ Emelie kan författa ett blogginlägg om det senare på ellabloggen.
För ni följer väl den med?
Nä nu är det dags att gå till skolan och käka frukost
Hörs!

Inga kommentarer: