lördag 10 oktober 2009

Naaw

Facebook knäcker igen!
Jonna i ellaettan klagade över sin magsmärta på fejjan.
Jag poppade upp en chatt med henne och undrade om min vetevärmare kanske kunde hjälpa hennes magont.
Why not tyckte Jonna och tre minuter senare (efter jag värmt den i micron) gick jag iväg med vetevärmaren och Proviva till Jonna.
Ettorna har ju också spelning så det var verkligen inte så bra tajmat att hon blivit sjuk.
Men, när jag kommer hem från Visby ser jag dethär:



Glaad blev jag att jag kunde hjälpa till.


Hämtade alltså bror och far i Visby.
Kom ganska nyss innanför dörren
Jag och pappa har en frukostdate på Markan kl 08:30
Nästan som att de skulle va skola imorrn alltså
Ah, jag har saknat frukost på markan. Så de ska bli nice. =)
Nu är det bäst att jag tar å tittar in i huvudet om jag ska orka med morgondagen!

Gnatt

Inga kommentarer: