söndag 11 oktober 2009

Min helg

Denna helg har pappa och Erik varit och hälsat på mig här i Fårösund.
Hämtade dom i Visby kl 00:20 på fredagskvällen. Då körde vi hem till Fårösund på en gång och gick och la oss.
Dagen efter gick jag och pappa på Markan och åt frukost.
Mycket festlig frukost:

Mums


Mitt band var på mässan för att ragga sponsorer så att vi kan dra ut på turné.
Medan vi var på mässan och sysslade med detta lånade pappa och Erik min bil och åkte på Gotland Ring


Där denna ensamma BMWn snurrade runt.


Så blev det dags för spelning och ettorna började med sina 50-talslåtar.
Asgrymma var dom!!


Sen blev det mitt band The #9's tur att spela.


Det gick bra.
Trots att kort efter denna bild är tagen gick en sträng på min gitarr.
Spelade klar låten utan tunna E-strängen.. Det var inte så mycket kvar på låten när missödet kom så de va cool.
Fick låna Stinas gitarr istället på dom två andra låtarna vi skulle spela. Mycket festlig gitarr det också så det blev inga problem


Här är Emelie och Jenny ur mitt band


Idag har vi åkt runt heeeela Fårö.
Denna bild är tagen uppe vid Fåröfyr. Mycket festliga vågor.
Pappa tog massa bilder där. Ser fram emot när han tar sig för och gör ett blogginlägg om de...

Sådär ja, nu kan jag stryka ännu en sak från listan. =)

Inga kommentarer: