söndag 14 oktober 2012

Reunion

Igår var jag inne i stan och träffade tre vänner från högstadiet.
Först var vi ute och åt och sedan gick vi hem till en av tjejerna och åt efterrätt (kaffe för min del) och drack vin (Loka för min del)
Det var verkligen hur mysigt som helst att ses, vi hade så mycket att prats om. Så roligt att umgås med folk man känner att man kan vara sig själv med.
Var otroligt dålig på att fota, men tog en bild på mig själv i alla fall.
Idag känns det helt underbart att inte vara det minsta bakis. Är det verkligen så himla kul att dricka frågar jag mig?
Idag ska jag ut på promenad, spela lite gitarr innan vi ska repa ikväll. Borde ta mig ut på nån slags träning också dådet blivit lite dåligt med det i veckan, men vädret lockar inte precis.
Önskar dej en fin dag!

Inga kommentarer: