tisdag 30 oktober 2012

Hallihallå

Idag har jag och Hrappur promenerat.
Sen har jag spelat piano och lagat middag. Bjöd hit Lotta också.
For till Hallen och simmade, har kommit bra ett bra koncept (15 minuter uppvärmning bröstsim, 15 minuter snabb bröstsim och 15 minuter crawl sedan trampa vatten i 3 min), dock är jag superdålig på att crawla, har nog fel teknik, blir supertrött efter två längder. Skulle behöva en privatlektion av Kajsa tror jag minsann! ;)
När jag kom hem var Katti och Ragnar här för att hämta hem hunden som varit hos oss i två veckor. Kommer inte bli lika kul att gå på morgonpromenaden själv imorgon. Har ju dessutom tappat bort mina hörlurar så jag kan inte lyssna på något när jag promenerar heller. Less.

Haha, kul grej när jag körde hem från badet då. Satt å tänkte på va jävulskt härlig känsla det är att köra bil i tighta skinnhandskar. Kände mig som Schumacher typ. Tills jag inser att jag sitter och kör på fyran. Hejja mig!

1 kommentar:

Kajsa sa...

HAHA, du är så välkommen att hämta in din privatlektion! men först måste du komma tillbaka till Uppsala :)