fredag 5 oktober 2012

Fredag

Idag har jag varit i stan.
I födelsedagspresent av mamma fick jag en helkroppsmassage, och den var det dags för idag.
Men först på förmiddagen var jag och simmade. Sen en sväng på stan där jag köpte en tröja, samt lite ekologiska kryddor från EJ:s. Håller på att fasa ur alla kryddor i kryddskåpet här hemma. Ska se om jag hittar några fina kryddburkar också.
Hur som helst var jag på massage som var hur skönt som helst. Sen for jag å mamma och handlade. Kom hem och lagade middag, har varit sugen på tacos hela veckan så det gjorde jag. Dock använder jag inte färdig tacokrydda då den innehåller massa socker och annat som jag inte gillar, så jag skulle höfta ihop en egen (fokusera på mycket spiskummin och andra röda kryddor brukar det bli perfekt) Men denna gången hade jag massa nya kryddor som jag inte använt innan som tydligen var rätt så starka så tacofärsen blev tyvärr megastark. :( Gick ju å äta men det var rätt starkt...
Ikväll blire lugnt, egentligen skulle jag och pappa gått på ett intropass till crossfit imorgon, men pappa gjorde illa knät idag så det blev inget med det. Pappa lär ju inte heller kunna plocka nå pärer imorrn då. Hoppas på fint väder så kan jag kanske kämpa upp en rad iaf på egen hand.
 Jag och min nya tröja

Höres

Inga kommentarer: