lördag 17 december 2011

Fråga mig inte...

....hur det går med tentan. För det går sådär alltså... Idag tillexempel har jag vänt på dygnet. Åh, jag hatar att jag sover så mycket. I förrgår somna jag vid 12, hade ambitionen å kliva upp vid 8 men stängde av klockan. Sen vakna jag inte förrän 12 på dagen! Hatar att de blir så. Så inatt hade jag alltså vänt på dygnet. Somna nån gång vid halv 4 för jag hörde tidningen komma. Vaknade halv ett idag och de enda jag gjort idag är att kollat på svtplay på musikhjälpen. Sjukt beroendeframkallande men i princip omöjligt att plugga till. Har duschat, spelat wordfeud, lagat lunch, handlat och lagat middag också, men inget plugg tyvärr.
Har tänkt att jag ska plugga ikväll iaf eftersom jag ändå kommer va vaken till typ 3. Men först diska. :D


Här är mitt julnagellack (en hemlis är att jag brukar ha de på sommaren också men de tycker jag vi inte låtsas om) Dessutom kan ni se att jag bytt finger på min ring, den har blivt för stor för ringfingret så nu får den bo på långfingret. All thanks to LCHF tror jag i alla fall. Ska bli spännande å väga sig nu när man kommer hem.
Pusshej

Inga kommentarer: