torsdag 8 december 2011

Dans och konsert

Well, skulle alltså ta bussen kl 19:23. Kl 19:20 lämnade jag casa del Lidén/Halvarsson. Och jag missa bussen med typ 20 sek. Inge kul. Men då kom jag på att jag kunde promenera till nästa hållplats (för bussen tar nämligen en omväg ner på stan) Men även den missade jag. Då tänkte jag, jag är ju snart framme, så jag promenerade i kjol och yllestrumpbyxor.
Tog typ 13 minuter att gå. Såatte de vare ju lätt värt!
Så konsert, vilken var grymt bra. Sen dans jag och Erika körde ett par schottis, bingsjöpolska å sen dansa jag ett par danser till. Så gick jag hem också, nu ska jag borsta tänderna å sen kolla på Glee. Imorgon är jag "ledig" men jag skulle behöva plugga. Har tänkt att jag ska läsa 50 sidor ur den andra avhandlingen och börja på recensionen av den första.
Har absolut ingenting inplanerat i helgen än så länge så jag ska se till å pluggiplugga gärnet så jag får ett fint jullov :)
MVH /thedancingqueen88

Inga kommentarer: