torsdag 8 december 2011

Breeeeeeev igen

Sedär ja, lyckan av att få brev är fanimej inte att leka med.

Först hade vi seminarium på skolan och vi snackade jultraditioner. Jag berättade om tomteletningen hemma i byn och jag tror att de i min grupp blev lite avis på de traditionerna.
Efteråt satte jag mig och läste. Läste typ 50 sidor idag, sen for jag på luthagens livs å handlade för imorse fick vi en tidning! Och i den stod de att dom hade extrapris på färsk lax. Så till middag ska jag laga stekt lax, med vitkål och romsås med dill och rödlök.
Synd bara att jag inte är ett dugg hungrig än. Åt lunch vid halv två, lunchlådorna med burgundisk är inte nådiga alltså. Ska nog inte äta upp hela i fortsättningen.
Senare ikväll är det Eptu på V-Dala. vilket innebär folkmusikkonsert med dans efteråt. Tänkte ta bussen för jag tänkte ha kjol ikväll sådeså!

Inga kommentarer: