torsdag 31 mars 2011

Två bra dagar

Igår ringde min chef med goda nyheter. Hon ringde och väckte mig, vilket var bra i och med att jag steg upp då och på så sätt vände tillbaka dygnet (Y)
Sen satt jag och mamma i solen och chillade. Spelade gitarr, lärde mig en ny låt. Lagade supergod mat (kantarelltoppade biffar), sen repade vi med bandet. Höhö, hur coolt är det inte att vi har ett band. Sen kom jag hem och kollade på bra saker på tvn. Gick och la mig nångång efter 12, vilket är sjukt bra för att vara mig.
Så idag klev jag upp strax efter 10. Åt frukost, skrev ett brev till farmor. Klädde på mig och hoppade iväg till brevlådan med det. Tänkte jag skulle sitta ute och chilla lite men jag gick in igen då det mulnat på...
Så slutade internet funka. Kul kul, hade inga nya avsnitt av någonting så vad gör jag, jo spelar gitarr. Skriver ett nytt riff! Tjohoo, de va länge sen jag skrev nått nytt. Kulkul, hoppas bara de blir nått av de. Annars brukar dom ju hamna på hög domdär riffen.
Så lagade jag lunch av gårdagens rester. En biff fanns kvar till mig, åsså stekte jag champinjoner, zuccini, aubergine och broccoli med vitlök, sen hällde jag på chilisås och creme fraiche. SUPERGÔTT!
Nu är internet tillbaka och jag ska hmm...surfa. :)

Inga kommentarer: