torsdag 3 mars 2011

Pubquiz

Ikväll va jag på pubquiz. 21 rätt hade vi och hamnade på en hedrande fjärdeplats.
Pratade med Zarah i telefonen, och vi springer precis om varandra i Tjockholm. Synd, hade varit festligt att träffas. Men det får bli en annan gång.
Nu var det två saker jag lovade att länka visa för henne här på bloggen. Den ena är denna videon:

Fantastiskt rolig tycker jag.
Och den andra saken är denna blogg, där en spänstig 79-åring skriver om sitt liv. Skulle ha fått farmor å börja blogga kanske? ;)
Imorgon är det jag som ska få ett mindre gips. Hur låter det? Ganska skönt! Hm, skulle dom plocka bort stygnen också kanske... Kommer inte ihåg, men det visar sej nog imorgon.
Tydligen härjar det nån vinterkräksjuka deluxe på sjukhuset just nu, så man får väl sprita händerna osv...
Tror jag också ska följa Ylvas råd:" Det ska nog va lugnt, bara du inte hånglar upp alla patienter du går förbi."
Sen blire lunch med farmor, och hoppas på finvere så kanske vi kan chilla lite i badhusparken, för den är så soft såhär på våren!
Byeee

Inga kommentarer: