måndag 14 mars 2011

I Stockholm

Ja, befinner mig fortfarande här i Stockholm. Har varit här i drygt en vecka. Börjar få abstinens efter min dator och min kamera. Fast det har varit skönt att inte varit så beroende av datorn. Har snarare utvecklat någon form av expertis i zappning. Här finns nämligen ganska många fler kanaler än hemma. Tro inte på fan att det är nå bättre på tvn för det. För det är bara skit. Sådeså!
Tänkte bara lämna ett bevis på att jag fortfarande lever, återkommer nångång med full redogörelse för vad jag sysslat med har med mig lillkameran så en bild eller två kommer jag också bju på! Kommer hem på torsdag så då har ni nått att se fram emot till helgen!
Imorgon kommer kusin Sara från Uppsala. Det blir najs, vi har lite begränsade aktivitetsmöjligheter på grund av mitt handikapp men nått ska vi nog kunna hitta på.. Länkar till Sara bara som en liten pik att det var väldigt länge sedan man såg en uppdatering på hennes blogg. Det ska jag göra mer, länka till folk som bloggar dåligt.

Inga kommentarer: