torsdag 3 mars 2011

Semla

Jag tycker det är ganska gott med semlor. Äter väl ialla fall en per år. I år har jag ätit en halv.
Halkade in på denna blogg härom dagen. Han äter en semla om dagen från den första februari till semmeldagen som i år infinner sig den åttonde mars (samma dag som internationella kvinnodagen).
Idag var han och provade en semla på Jungfrugatan 70. Ett Bageri hette stället. Hade ingen aning om att de låg ett bageri där. Typ 0 meter från våran lägenhet! Galet.
Ska ha mig en semla därifrån innan jag åker från staden.
Plus att jag tänkte handla för presentkortet på chokladbutiken.. Hohooo :)


Justja, tog bort stygn och fick nytt gips idag. Såret hade läkt ihop så bra att de va ett jobbigt projekt att ta bort stygnen, dom hade liksom växt fast. Inte kul. Men de gick.
Så fick jag en ny stövel, bredare fot fick jag denna gång eftersom jag ska börja få stödja på den. Tjohoo!
Haha, fick veta idag att jag inte fått stå N Å G O N T I N G på foten fram till nu. Men det har jag gjort. Det hade jag missuppfattat. Eller jag har liksom bara antagit att jag kunde sätta ner foten för att hålla balansen. Det är ju självklart för mej. Men de gjorde inget, eftersom jag inte fått ont av att stö lite så va de nemas.

Inga kommentarer: